China reis - Reisverslag uit Anjum, Nederland van Bente Dan Min Dijk - WaarBenJij.nu China reis - Reisverslag uit Anjum, Nederland van Bente Dan Min Dijk - WaarBenJij.nu

China reis

Door: Bente en mem

Blijf op de hoogte en volg Bente Dan Min

10 December 2017 | Nederland, Anjum

Beste familie/vrienden,

23 December a.s. is het zover, dan vertrekken we voor 2 weken naar China.
Het is de bedoeling dat we regelmatig via deze site van ons laten horen en zien.
We hebben er heel veel zin in!!

groetjes Bente, Anne en Sibbien

  • 11 December 2017 - 19:17

    Ineke Van Der Heide:

    Hoi Bente Anne en Sibbien,
    Ik heb de mail gekregen en ik vind he theel leuk om jullie reis verslag te krijgen.

  • 23 December 2017 - 10:58

    Jikke:

    Ah goeie! We hebben jullie mail gemist, maar gaan jullie natuurlijk volgen! Jullie zijn nu bijna op Schiphol, it giet oan. Prachtige reis gewenst Bente, Sibbien en Anne.

  • 23 December 2017 - 16:44

    Fam. Lucassen:

    Bente, Sibbien en Anne,

    De grote reis gaat beginnen !!

    We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen uit het verre China. We wensen jullie een goede vlucht.

    Groetjes uit Limburg,
    Laure, Huub, Yun en An-Mei

  • 24 December 2017 - 09:06

    Bente Dan Min Dijk:

    Geland!!! Na wat vertraging geland vanochtend 7 uur Chinese tijd (het is hier 7 uur later).
    Een goede vlucht gehad, Het is hier prachtig weer, ca. 1 graad boven nul en strakblauwe lucht.
    Veel veranderd na 13 jaar, je kunt zien dat economie her snel groeit. Maar nog steeds veel tegenstellingen. We hadden een excursie gepland al om hlf 2 vanmiddag, maar die hebben we maar afgezegd. Eerst maar even een paar uurtjes slapen. Helemaal uitgepoept :(
    Nu roomservice pizza met cola als ontbijt en dan zo naar een acrobatiek show. We zijn benieuwd!!!!
    Anne vindt dit een ideaal land, de bouwvakkers werken hier ook op zondag, hahaha...

    Bente en wij wensen jullie fijne kerstdagen en volgende keer een langer verslagje met foto's.

    Liefs uit Beijing. Ni Hao!!

  • 24 December 2017 - 18:00

    Jikke:

    Wat mooi dat het daar zo zonnig is! Wel een apart ontbijt haha! Bijzonder om daar na 13 jaar weer te zijn. Fijne kerstdagen daar, ben benieuwd of ze daar ook Kerst vieren zoals hier. Liefs uit Winsum en we zien graag jullie verdere verhalen.

  • 25 December 2017 - 08:40

    Reinouw:

    Hallo Benthe, Anne en Sibbien,
    Blij om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en natuurlijk ook foto's van de reis. Maak er een mooie tijd van met z'n allen.
    Ik wens jullie fijne kerstdagen

  • 25 December 2017 - 16:31

    Fam.Tensen:

    Lieve Bente, Sibbien en Anne,

    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Ahh, die roomservice komt ons bekend voor. Heerlijk als je lekker moe bent! We vinden het super leuk om jullie te volgen.

    Liefs uit Amersfoort!
    Martin, Esther, Kaixin & Ming

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Anjum

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 December 2017

maandag 25 december 2017

10 December 2017

China reis
Bente Dan Min

Ik ben Bente Dijk. Ik ben nu 15 jaar en komende kerst (2017) ga ik met mijn heit en mem terug naar mijn geboorteland China. Ik woon in het topje van Friesland op een boerderij. Ik ben gek op paarden en op paardrijden. Ik heb veel zin in de reis naar China, we gaan er onder andere het tehuis in Danjiangkou bezoeken waar ik mijn eerste jaren heb gewoond, maar we gaan ook kennismaken met de man die mij heeft gevonden in 2002. Ën natuurlijk de panda's en het terracotta leger. Het wordt een spannende, maar hopelijk heel mooie reis. Samen met heit en mem zal ik zo nu en dan een stukje schrijven over onze belevenissen daar. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! groeten Bente

Actief sinds 13 Nov. 2017
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 4697

Voorgaande reizen:

23 December 2017 - 04 Januari 2018

Mijn eerste reis

13 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: